Három író, három izgalmas online történet, egy blog. Szeretettel köszöntünk a világunkban, és jó olvasást!

A három Muskétás, avagy Benina, Spirit Bliss és Szurovecz Kitti

2013. június 9., vasárnap

Könyvheti élménybeszámoló Kittitől!


Nos, a tegnapi dedikálás igen kalandosan sikerült. Kezdjük ott, hogy épp arcot rajzoltam magamnak a konyhaablakban ülve, amikor az első esőcsepp az üveget érte, majd rögvest jött utána a többi. Az órára pillantottam, 15.10. volt, gondoltam, ötig csak eláll. De nem! A felhőszakadás akkor tetőzött, amikor Peti által művészi tehetséggel megszárított hajam kilibbent a kicsi, piros kocsimból a Deákon. Még jó, hogy óriási esernyőnk van, amit amúgy csak fejvesztés terhe mellett használhatok, mert olyan drága volt, hogy épp csak hitelt nem kellett rá felvenni. Mindenesetre van rá két év garancia! :)

Szóval, a következő gondolatom az volt, hogy ebben az ítéletidőben úgysem jöttök el hozzám a Vörösmarty térre. Sebaj, gondoltam, majd beszélgetek egy órácskát a Kiadó munkatársaival, végre kipuhatolom, mi a helyzet Szegeden, erre odaérek és mi történik: rengeteg hozzám hasonló ázott veréb áll a standunknál és Szurovecz Kitti könyveket szorongatnak! EGYSZERŰEN NEM HISZEM EL, HOGY ILYEN FANTASZTIKUSAK VAGYTOK! A gomba alatt című, utoljára oviban hallott mese jutott eszembe, miközben vagy másfél órán át álltunk a napernyő áldásos vászna alatt, a szakadó esőben, nevettünk, jókat dumáltunk könyvekről, közös képeket készítettünk és dedikálhattam - a végére kicsit meg is fájdult a kezem. :) KÖSZÖNÖM NEKTEK EZT AZ ÉDES FÁJDALMAT!



És ha már fájdalomnál tartunk... XD Nagy öröm számomra, hogy minden második vendégem megkérdezte a Könyvhéten: ugye, a Törés is megjelenik majd, ugye, egyszer azt is a polcunkon tudhatjuk? Ezt a kérdést azonban egyelőre csak titokzatos mosollyal tudtam meghálálni, válasszal nem, viszont adtam helyette dedikált Gyémántfiú 3. Smaragdfényes idézet-kártyákat. :) Maradt még ezekből a szépségekből, amiket egyébként a Kiadó készített Nektek, később megnyerhetőek lesznek a Facebook klubban! :)



Az eső-áztatta könyvheti délutánunk tehát remekül sikerült, egyetlen dolog zavarta meg a harmóniát: míg Cinti egyik könyvét dedikáltam, addig a tömegben valaki meglovasította a másikat, ami egy Gyémántfiú 2. Borostyánkönny volt. :( Szerencsére akadt még a kötetből a standon, így meg tudtuk oldani a pótlást, de azért egy tanács: mindenki vigyázzon a könyveire, mert bárhol, bármikor lehet egy enyveskezű könyvmoly! Sajnos. :( De legyünk optimisták: az emberek szeretnek olvasni, a regények tehát kapósak! :)

Ennyi voltam mára. :) Ugyan a hangulatot csak minimálisan adja vissza, de néhány fotót is csatolok Nektek, és még egyszer nagyon köszönöm, hogy ilyen sokan kíváncsiak voltatok rám az Ünnepi Könyvhéten! <3

Kitti

2 megjegyzés:

  1. Hát igen, elég hihetetlen volt! :o
    De akkor sem tudta elrontani a kedvemet, mert nagyon boldog voltam, hogy végre találkozhattunk! :)
    Cinti :)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon örültem Nektek! <3 Gyertek máskor is! :)

    VálaszTörlés